Grymt dålig updatering!

Förlåt för den dåliga uppdateringen :(
Har haft så myvket att göra de senaste dagarna!
Treäffade först mina barndomsvänner Bea och Mimmi
som jag inte sett på ett helt år, och sen dagen efter (när de hadde gett sig av hem till stockholm igen)
mötte jag på mina andra barndomsvänner Moa och Fanny på stan!
Vilket sammanträffande ;)
Så dom senaste dagarna har jag spenderat min tid med dom,
kollat film, shoppat, badat och haft riktigt mysigt :)
Tack för dom här dagarna, älskar er och ni betyder mest!
Bara 4 dagar kvar till skolan börjar nu, och har inget emot det .
Längtar till att komma in i sina gamla vanor igen :)
Ska bli skönt!
Men nu ska jag kolla film, det ska tydligen vara bra ;)






Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

2010-08-23 @ 18:39:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0